Popas

Popas

miercuri, 9 mai 2012

Poezie, scumpă doamnă

Să stingem tăciunii tristeţii de azi
Cu lacrima mea, prinos al iubirii,
Mă poartă în gânduri spre vârfuri de brazi,
Mă strânge la piept şi mă dă, fericirii!

Dă-mi mâna, iubito, şi urcă în mine
Şi lasă, în urmă păreri de rău!
Deschide, sub paşi-ţi doar zări senine
Şi fii doar a mea, precum sunt al tău!

Pe muntele vieţii, prăpăstii străine
Întind mâini hulpave să mi te fure.
Rămâi, cetatea zidită în mine,
Granitul cel pur ce ştie să-ndure!

Mi-e teamă iubito, de flori, de comori,
Căci sunt râvnite, la orice pas
De zeii cei răi şi de muritori
Dar dintre ele, doar tu mi-ai rămas!

Trăieşte, cu mine minuni fără soartă,
Secundele pline de-nalt şi sublim!
Deschide, în suflet singura poartă
Spre raiul cel veşnic ce ni-l dorim! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu