Popas

Popas

sâmbătă, 26 martie 2011

Primăvară la cincizeci de ani

Primăvara asta
mă găseşte iară,
cu privirea-n flori
culegând parfum,
sufletul umplându-mi
a cincizecea oară
de mireasma vieţii
presărată-n drum.
Primăvara asta
mă îmbrăţişează,
tot cu braţe pline
de înduioşare.
Îmi pătrunde-n suflet
a iubirii rază
şi mă tot dezmiardă,
dulce legănare.
Primăvara asta,
daruri iar îmi face,
cercei de cireşe,
inimi de căpşuni.
Vişina amară,
în palme mi-o coace
doar învăluind-o
cu ochii ei buni.
Din verdeaţa clipei
îmi croieşte iară
rochie aleasă
pentru balul ei.
Păpădii în poale
razele-mi brodează.
Primăvara asta
poţi să-mi ceri ce vrei!
Sunt aşa bogată,
fără să am bani
doar cu masa plină
de alese fructe
şi-s aşa frumoasă,
la cincizeci de ani
cu obraji-bujori
şi cu vise multe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu