Popas

Popas

marți, 22 martie 2011

Flori de gheaţă



Iubirea mea, nu sta afară-n ger!
În inimă, un loc ţi-am pregătit!
Şi, chiar dacă
te simţi stingher,
la mine-n suflet,
bine ai venit!
Aici, la mine
parcă-i un cuptor!
Mă arde-n piept şi asta tu o ştii...
Mă perpelesc demult, de dor
dar n-am un cuib,
să te pot împlini...
Şi, de atâta aşteptat,
un cuib, ce i-am promis,
iubirea mea s-a transformat,
în flori de gheaţă şi în vis.
Fereastra o păzesc,
noapte şi zi
să nu le-atingă cineva...
Nici eu nu îndrăznesc,
să le mângâi, să le topesc
cu rasuflarea mea!
Speranţă,
chin şi bucurie,
în miez de iarnă
vă petrec.
Din visul făurit cu tine,
în florile de gheaţă simt cum trec.
Vom fi o lacrimă, la primăvară!
Ne vom preface-n ghiocei
şi Soarele, întâia oară,
se va-nclina sublim la ei.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu